2 Nisan 2012 Pazartesi

Üç-Leme


1.
Melan-koli-basili gibi
hava
basılı tıka basa
Tsubasa geldi aklıma
Ben Tsubasa olsaydım
1. Lige kadar çıkarırdım seni bu hayatta
inin derlerdi, inmezdik.
Tabi bir de kaleci lazım
tüm topları havada kapan
küçük İskender mesela, temiz.


İşte o zaman sevgilim
Şampiyonlar liginde final bile oynardık
ikimiz.

Abi, o melan-kolileri üstüste koyma
sapıtıyor ibneler!

2.
Seni tekrar görsem..
diye başlasam herhangi bir şiire
bitmez biliyorum
gitmezsin aklımdan.

Ya da otursak seninle bir akşamüstü
herhangi bir çay bahçesine
Çay kızıl, gökyüzü kızıl,
saçların kıpkızıl

karışsa üçü ağzımda
boğazımda kalır gitmez,
bitmezsin

nedense şarap da kızıl
Biliyorum!




3.
Yalnızlığına kalkan bu aşk
sıkılganlığına şaklaban
işte bu yüzden
kızıl saçlı kız

beni her gördüğündeki
o şen kahkahan

Deermişim!!

...Nisan 2003

Hiç yorum yok: